Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на лагер помпа, горна помпа и комплект съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след смяна на лагер помпа, горна помпа и комплект съединител

    Имам следния проблем:
    След смяна на лагер помпата, горната помпа (на педала), комплект съединител, подмяна на спирачната течност и обезвъздушаване при шофиране педала ту е нормално твърд и се усеща как с целия си ход как упражнява усилие на централния изключвател, ту се появява един празен ход в порядъка на 2-3 см, след това пак се "оправя" и т.н. Обезвъздушаван е със самотек (1во), след това с помпане на педал, с надуване през казанчето за спирачната течност и така на два пъти през интервал от около 2 седмици, но проблемът си остава. Моля ако някой се е сблъсквал с такова нещо да сподели. Дали не пропускам нещо или не го правя както трябва...

    Автомобилът е Алфа Ромео 156 1.8 144кс 1998г

  • #2
    Виж маркучите между помпите и смени мъничките им 0 пръстени.Вероятноста да се реши проблема е 90% според мен.Правил съм го на стсрата ми 156 и се оправи проблема....
    sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
    ALFA ROMEO 2.0JTS ex
    ALFA ROMEO Crosswagon Q4
    Продавам Алфи на части!

    Comment


    • #3
      О пръстените са сменени. Има една малка капсулована кутийка в която маркуча от педала влиза и излиза маркуча към долната помпа. Идея си нямам каква роля изпълнява точно. Ако някой знае....?

      Comment


      • #4
        Демпфер - за да не се предават вибрациите към педала.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          А с него дефект може ли да се получи така че да не връща достатъчно течност

          Comment


          • #6
            Малко вероятно, но не и невъзможно, ако се е запушил от нещо.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              А дали е възможно да съм объркал горната помпа. Говорих с колега който е имал подобен проблем. Взел е нова помпа метална - казва обезвъздуших я, а педала пак празен ход и на моменти първа и задна трудно включваща. Оказало се че металната е за jtd мотора, взел оригинална втора ръка на валео сложил я и проблемът изчезнал. Имало разлика отдолу където влиза маркуча, много малко но я има. Тази която взех аз също е метална и си спомням че като пъхнах маркуча имаше хлабина, която беше коригирана с друг О пръстен. Дали това може да окаже влияние и дали има някаква истина според вас????

              Comment


              • #8
                Щом се появи празен ход в педала, това е за сметка на полезния ход в притискателя и поради това той не отделя добре. Ефектът от това е именно трудното включване на скоростите намясто при работещ мотор. Причината за появата на такъв празен ход при добре обезвъздушена система е много вероятно да е в самата помпа (горната).


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Решение на проблема засега

                  Взех помпа втора ръка оригинална от алфа 1.8 тс като моята (пластмасова) след като беше пораздвижена с нова спирачна течност на ръка я подмених. Обезвъздуших я леко с педала и сега няма луфтове. Единствената разлика е че започва да зацепва съединителя по-горе на около 3 см от долна точка. Малко високо ми идва но може и крака да не е свикнал..... ще покажат и ще пиша

                  Comment

                  Working...
                  X